19.2.10

Ehkki moealaste sissekannete poolest ma just kuulus pole on mul täna eriline kihk antud teemal sõna võtta.
Haigusperioodid ning ommigud paistavad vast kõige paremad ajad FTV vaatamiseks, sest siis on aega reaalselt süveneda ka. Peale selle ei ole kedagi teist segamas, et iuuuu - selle jura ära paneks ning õhtuti tuleb sealt nagunii aint mingit brasiilia bootie-ja-lingerie teemat. Kui päris xxx kanalit pole, siis vaesemehe jaoks ajab isegi see asja ära.
Kuid FTV-d vaadates ma kipun enamasti meestemoel ning haute couture-il silma peal hoidma. Meestekasse hakkasin süvenema eelmisel aastal, kui Annikaga kooli moeka jaoks poistekollektsiooni tegime ning enda maitset arvestades triivin ma kingapoodides alati ka nende riiulite vahelt läbi. Jama, et väikseim number neil üldjuhul 41 on. Kui Itaalias on keeruline naiste 39/40-t leida, siis äkki on meeste numbreid ka väiksemaid?! Niceness - nüüd on põhjust lõunamaile põrutada.

Ja olengi veninud sülje moodi teemast eemale mida ma plaanisin vaid 2 sõna ja piltidega edasi anda.
Kõigepealt Dunhilli S/S 2010:
millegipärast mul meenus Fear and Loathing in Las Vegas (panin kohe soundtracki tõmbama)




Üldjuhul mulle sokita king pole meeldinud, mitte vaid selle ebahügieenilisuse pärast, vaid ka selle väljakandmatuse tõttu, a siin see toimib kuumalt.

Ja leidsin just The Sartorialistist sellise toreda mehejala ka:

Mmm, need piiluvad kõrged sääred!

bob dylan - stuck inside of mobile with the memphis blues again

2 comments:

  1. Thom Brown teeb samasuguseid kukekaid, äkki ongi sama mehe töö.

    ReplyDelete
  2. Võimalik, kuid ma ei usu. Ma vaatan, et see esimese jala säär polegi nii kukekas.

    ReplyDelete