7.9.10

Terve maailm on juhtunud vahepeal.

Augusti lõpus oli mul Polütehnikumi fotokatsed - sinna ma ei saanud, niiet olen jälle aastakese koolikohustuste vaba naine, ning IIRISega live Von Krahlis koos Badass Yuki ja Ewerti draakonitega. Mulle meeldis see nii väga, et olen senini sellest vibest muusikataevas.
Homme paneme sama kambaga Berliini Popkommile, mis on analoogne üritus Tallinn Music Weekile, aint et sadatuhatkorda suurem ja laiem. Ma ei kujuta isegi ette mis seal juhtuma hakkab. Tagasi tuleme reedel ning siis  püüan oma plaanikohaselt sajad seal tehtud pildid üles panna, et mu küberelu täiesti ära ei kustuks.

Nädala lõpus tahaks veel Tom Fordi debüütfilmi ''Single man''i vaatama jõuda - treiler oli visuaali poolt nii magus.

Kosmose Puhveti pildid on nüüd kõik siin, valimatult ja täiesti toorelt:
kosmose puhvet 4


Ilusat kesknädalat ja kuulake vinge brooklyni hipsteri George Lewis Jr aka Twin Shadow loomet. Teeb khuuliot sündiasja, mis on tänapäevaselt vanakoolikas new-Bowie (kohati voksi poolelt). Eile meid tutvustati ning tänaseks olen suures armastuses.

See variant on juutuubis ainuke 'Castles in the Snowist't, aga see kahjuks erineb suuresti plaadil olevast.



Ja näiteks 'Yellow Balloon' - siin on enam-vähem kuulda miks ma Bowiet julgesin nimetada

No comments:

Post a Comment