11.11.10

Meil käisid need sandivanad. Isa oli nende tarvis palju komme koju toonud. Aga vähemalt käisid ja lasid mingit toodet. Tiinekana, kui ma olin sellest mardijooksmiseast üle saanud, ei sallinud ma neid. Alati kui sattusin see aeg üksi kodus olema, lasin majal tuled surnuks, et nad tuppa ei roniks. Ja sõin ise kommid ära.
Aga nüüd nad käisid. Ei olnud ei maja pime ega ka mina üksi kodus. Kutsusime sisse ka.
Hullumeelsus; lahedad olid. Asjalikud sandid.


Nüüd teen jälle reklaamiseišõnit; seda pole ammu olnud. Et homme hommikul varavara, just parajasti Terevisiooni lõpuks ETVs näete Iirist, mind, Ago, Mikku ja Kaspar Uljast just seal samas saates musitseerimas. Meid lükatakse eetrisse õhtul toimuva güttese live reklaamiks ilmselt. Või tutvustuseks:
Homme (12.11)
Rock Cafe
IIRIS, No Big Silence ja dj fade:over
 uksed kell 22, güte 23
piletid Silencers klubi kaudu sott, ukselt 125
ning mul on tunne, et alaealised sisse ei saa.

Piiss aut





No comments:

Post a Comment