2.6.11



Kena hommikut soovin ma.

*Sääsed on invadeinud mu sääred - arvan, et päevitus ei paista selle punetuse vahelt välja
*Iirisega on juuni päris rahulik; ühe esinemise teeme mis on praegu veel saladuskardina taga kuid ootab oma uhket väljakuulutamist
*Kui õde tuleb isaga Rhodoselt tagasi, kus ta oma kananahka veelgi pruunimaks saada üritab, teeme ühe shooti. Mul juba sõrmed sügelevad millegi järgi
*Tuunida on veel Sanne shootide pilte ning Kosmofoni väiksemat ettevõtmist, et neid lahkelt teie maailmaga jagada
*Ning sünnipäev 2011 oli ütlemata tore: isa kinkis mulle Snowball mikrofoni millega ma olen jõudnud lõpuks vaid korra ühe proovsalvestuse teha. Ehkki rütm ja laul ja asjad on kõik paigast ära olen ma hullult rahul ikka endaga; sünnipäevaõhtal läksin Maailmaküla festivalile Ewertit ja draakoneid kuulama ning järgmisel päeval oli ''Back to reality check 2'' Korter+Protestis, mis oli küll ikka ülimalt lahetuusvinge
*Ja mu lemmik väljamaaoutfitbloggar kevad-suvi on http://le-happy.blogspot.com/ . Näidke mulle vaid lahedamaid juukseid ja kingin teile mahlapulga.

1 comment: