2.12.09


Ava see uuel kaardil ja kuula. Ning loe edasi, kui tahad.

Tegelikult tegin ma laupäeval muidki asju, kui askeldasin seal moeshowl Überis. Näiteks käisin oma esimesel foto tööl. Pildistasin Steve nimelise sünnipäeva endises lovesexmoneys. Hirmus palju nilbeisse 80ndate stiili riietet inimesi kelle intelligentsus pressis kartulikrõpsu haisust, sadade liitrite tasuta alkoholi ja veel nilbema muusika vahelt teravalt läbi, niiet enamus inimesed, kes minuga väljamaalasliku sõbralikkuse ja huviga suhelda püüdsid pidid paraku välgusähvakuga vastu vahtimist saama. Esiteks kuna selleks ma ometi seal olin ja teiseks ma tundsin end üpris rumalalt seal. Aga vibe oli khuul, tulin ära hea tuju ja paraja ''kommirahaga'' (nagu mu issile meeldib rahaülekannete selgitusse kirjutada), mida veel kulutanud pole, kuid hambad juba eos valutavad.
No sealt ma panin padavai Überisse. See stilistika amet ikka meeldib mulle hästi. Tuleb välja, et olin seda ema peal ka üleeile alateadlikult katsetanud. Igatahes andis see mulle uut mõtteainet ja ... jah. Praegu on mu jõulueelne ülemõtlemisperiood käimas.

Pärast käisin Kukus ka. Olin seal küll vast kõige enam kolmveerand tundi, kuid jaa, see oli kift. Seda enam, et uueks trendiks on ilma alkoholita pidudel käia - ning sageli sellest hoolimatagi ringi tuikuda ja veidike jobujuttu ajada. Ilmselt on see juba instikt kuna peakene teab, mismoodi me siin väljas tavaliselt käinud oleme.

Eniveihäu, jõulumeeleolu hakkab peale tulema. Maja on ehteis, kuuske veel pole. Kaardid on juba enamvähem novembri algusest valmis, mõned vaja teha ja siis übrikesse pakkida ning teele saata.
Üleüldse on mul siin mingi ühemehe käsitöötsunft täieauruga käimas - kinkide kudumine, tikkimine, joonistamine, küpsetamine, ideede rebimine.

Homme lähen Teeviidale, kus mu lollakas essee/kirjand will be rewarded. Ei tea veel mis kohaga esikolmikust. Aga huumor igatahes. Arvestades veel selle eellugu.
Ning! nädalavahetuse saan lõpuks ometi iisilt võtta - Viljandis. Ehkki ilm pole kindlasti mitte folgilik tahan ma järve äärest läbi hüpata ning näha seda kohta ilma sadade inimeste ja sajakraadise päikeseta. No millised flashbackid, eksole.


Täna hakkasin filmi peale nutma ka. Mis minuga toimub? Why?? Why me?

No comments:

Post a Comment