21.3.10

Tervis: nii enam-vähem. Kurk annab tunda - käisin kolmapäeval palja kurguga 'suitsuruumis' ehk õues. Muidu püüan teadlikku vahekorda oma auraga leida, et end vaimselt ja füüsiliselt balansis hoida. Käin nüüd ujumas ka. Vesiaeroobikas õigemini. Pull on.
Pere: endiselt olemas. Üks rotike aga hakkab oma otsi andma vaikselt. Tegelikult ma arvan, et ta on agoonias ning pisut suicidal. Ma oleksin ka. Robin, muide, on tal nimeks, ehkki emane.
Muusika: selles arvutis mul kõlareid pole, niiet ma ei kuula praegu. Olen Kosmose Puhvetile otsinud igasuguseid asju. Ning avastasin Badass+Yuki või badassyuki. Enivei, muhe värk.
Teater: käisin reedel Raido ning peaaegu Reaga ka. Viimane lihtsalt viibis samal ajal samas majas. NO teater ning ''Onu Tomi onnike'. Annan neile õhusuudluse. Kahju, et mingid koledad, peletistest tiinekad sellisesse kohta lastud olid, kes terve aeg nihelesid, jutustasid, vingusid, itsitasid. Kaks dressipaari lugesime ka kokku.
Raha: pole.
Armastus: kolmapäeval korra armusin. Sain üle. Reedel armusin ka. Nüüd olen jälle õnnelikult üle.
Üritus: reedel oli JWGs Westfest. Ehkki olen ametlikutl vilistlane, pressisin end ikka sinna. Olin õhtujuht/statiivisättija/asjaajaja/diplomikirjutaja/helimees/bäkilaulja - odav tööjõud. Ei, raha ma ei saanud. Küll aga veini ning alkogooliga smuutit õhtu lõpuks.
Film: -anima 'Fantastic Mr.Fox'. Geniaalne. Brilliant. Lähen täna õhtul ilmselt veel korra vaatama kulla eks-klassivenna ja Reaga.
Pidu: Von Krahli külastas kolmapäeval James Pants. Ning mina teda. Muhe vana kes lasi väga väga hullu biiti.
Raamat: ''Water the flowers not the weeds'' Fletcher Peacock ning see eelmainitud auraraamat. Rea mingisugune õpimaterjal.
Õpiedukus: Keskpärane. Kaldub halvema poole. Pigem siiski 0, sest tulin koolist ära. Autokooli läbimisega tegelen endiselt, sellega õnneks kiiret pole.

1 comment: