12.11.09

Anna abi

Uu. No arva ära millega ma tegelen millegi muu arvelt praegu. Thats correct! – blogin kooli asemel. Tegelikult heidutas mind äkiline lumepadukas, poole peopesa suuruste helvestega. Ne normalna.
And then .. mul meenus, et mic. Office word pakkus sellis huvitavat teenust, et saab siin tekstiprogrammis otse blogida. Eks siis paistab, mis nalja siin saama hakkab.

Eila käisin tublisti koolis, ehkki tunnise hilinemisega nagu alati. Mul on viimasel ajal ebanormaalselt raske üles saada. Olen liiga sügavas unes ära, et kella/ema äratuskisa alt korruselt kuulda. Ja nii ma magangi üldjuhul poolteist tundi sisse.
Külastatud sai ka Agochi residentsi jälle. Viibin seal keskmisest rohkem. Aga ta lubas mulle nüüd arvutis muusikategemisproge anda. Jeeejee, niceness. Mikrofoni toob mulle isa kuskilt ja siis läheb lahti! Muide, ta sai hakkama uue looga ( http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=354654 ). Väga naudisklen nii seda
teemat mida ta ajab, kui ka Iirise asja. Ma ei ole eriline kiidujuttude oskaja, niiet püüdke lihtsalt mu mitte-oskamisest välja lugeda suurimat respekti ja ma ei tea mida veel.
Pärast käisime Rock Cafes Ewert & The Two Dragonšit kuulamas. Lõpuks ometi sain sellega hakkama. Ja jummalik. Isegi üks Preciousi lugu tehti ära Dragonsite võtmes. Kuidagi lühike kava tundus, kuid jumalast nauditav. Cheers, boys!

Ning kõige tähtsam! Kui sul on üle mõni videokaamera / kaelakee kette / litreid ja pärleid / vidinaid / palju raha / playstation koos tekkeniga, siis ma tahan neid kõiki endale. Palun.

No comments:

Post a Comment