17.11.09


Jalad on jube väsinud. Koju sõites olin üleni väsinud. Stilistika ajamine ongi väsitav. Tegime seda oma 4-5 tundi jutti. Praegu olen isegi tulemusega rahul. Arvestades valikut ja teatud piirangut. Aga asi on iseenesest põnev. Nädalavahetusel paistab siis mismoodi need komplektid modellidel seljas välja näevad. Midagi kreisit tahaks juurde leiutada. Juba midagi nuputasin seal. Ühe asja tegin natuke katki ka, aga sellest ei pea keegi teadma -.-

Seoses jalgadega sain ilmutuse ka. Arvestades seda, et mul puuduvad igasugused jalavarjud talveks või lihtsalt märjemaks ajaks ning kummik pole päris see mille järgi mu jalg ihaleb, siis nüüd ma tean. Vähemalt ma nägin nii toredat tütarlast 18 bussile minemas, et ma mõtlesin, et tema on mu tänase päeva stiiliikoon.
Ja Soomegi lähen homme selle pilguga, et endale nüüd midagi tarvilikku leida. Ja midagi saab ehk ka nädalavahetuse pildistamiseks FUga.
Üleüldse olen ma homsega seoses üsnagi põnevil. Helsingit ma jumaldan. Aga Picassos ma pole veel enesele mingisugust jumalust leidnud. Vb see muutub kui tema loomet reaalselt näha saab. Võtan mõlemad kaamerad kaasa. Rohkem polegi vaja.

Kui oled huvitatud Twisted Dance CO viimasest esinemiset, siis pead 25ndal novembril enne kella 21.00 Krahlis olema, sest just siiis nad peale lendavad. Täiesti tasuta on sul see võimalus olemas ning pealekauba võid end veel Cartoon Networki teemakohaselt riietada
- elu on ju põnev!

No comments:

Post a Comment